worin Sarelle sağlıklı olsunlar da:) açıkcası ben 3100-3200 doğururum diye düşünüyordum çok da büyük bir bebek doğurmak istemiyorum biraz minakken seveyim diyorum😂😂inşallah 3400ü gecmeyiz diyorum simdide:)
Elaylama Sarelle benim de 1 hafta öyle olmuştu 36-37 arası 1 haftada 50-100 gr almıştı. 38. Haftada bir gittim 400 gr almıştı 😂 yani olabiliyor böyle şeyler kilosu gayet iyi bebeğinizin.
Blueinflames89 Sarelle aynen öyle annelik böyle bişey artık evladın oldumu yeri geldimi kendini Bile düşünmüyorsun onun için herşeyden önce sen kendini düşün ki onada faydalı olabilesin 😊🤗
Miss Sarelle tabi biraz irui bebekler normal doğumu zorlastiriyor tamamlanmissa gelişimi daha kilo almasına gerek yok doğunca ki kilosu daha farklı olcak tabi ultrason bazen 200 300 eksik fazla çıkarabiliyor