Sarelle Hanımlar merhaba . Bebeğimin kilosu herşeyi geçen haftayla aynı çıktı doktorda bırak almasın zaten kilo yeterli şuan kilosu dedi ama aklıma takıldı son haftalarda kilo alması gerekmiyor mu bu arada kilosu 3400
Defnemmm2301 Sarelle canım niye takılıyorsun iyi bence kilosu bende dün gittim 3.100 kilo çıktı 3 kilo olması içimi rahatlattı bende 37. Haftadayım içim çok rahat 😊😊
Elaylama Sarelle benim de 1 hafta öyle olmuştu 36-37 arası 1 haftada 50-100 gr almıştı. 38. Haftada bir gittim 400 gr almıştı 😂 yani olabiliyor böyle şeyler kilosu gayet iyi bebeğinizin.
Miss 3 kilo normal kabul ediliyor bile bebek için son haftada alır belki 3400 3500 çok iyi bir kilo aralığı doğum için
Sarelle Miss evet ama bir haftada hiç kilo almaması tuhafima gitti acaba ultrason cihazıyla alakalı bir durum mu
Miss Sarelle olabilir benimde son doktor ölçümlerde zorlasiyo artık dedi bi hafta önceki kilosu gibi çıktı 200 yada 300 gram eksiklik yada fazlalık olabiliyorr demişti 37.haftada
Eminemert Benim gecen haft 36. Haftamdı kilosu 2800 dü bence kilosu cok iy ultrason cihazlarıyla alakalı olabilir kilosu asagı yukarı degişebiliyor gecen hafta yanlıs ölcüm yapmışda olabilir bnce🤔
Sarelle Eminemert evet olabilir canım bakalım hayırlısı artık teşekkür ederim cevap verdiğiniz için :)
Miss Sarelle tabi biraz irui bebekler normal doğumu zorlastiriyor tamamlanmissa gelişimi daha kilo almasına gerek yok doğunca ki kilosu daha farklı olcak tabi ultrason bazen 200 300 eksik fazla çıkarabiliyor
Gozdeerdem Zaten haftasıni artık tamamlamış sayılır canım. 3400 de çok iyi bir kilo. Ben 38 haftada doğum yaptım.3700 çıktı ultrason da kilosu 3600 doğdu bebeğim 100. Gr. Farketti. Endişe etme. Ultrason da yanıltabilir.
Sarelle Gozdeerdem acaba artık gelişmiyor mu karnımda diye endişe ettim o yüzden yoksa evet kilosu iyi zaten doktor daha alırsa sezeryan olursun demişti bı kaç hafta önce
Sarelle Blueinflames89 biz anneler için kilo alsa sıkıntı almasa sıkıntı herşeyi kafamıza takiyoruz 😁 sağlıkla doğsun bebislerimiz inşallah
Blueinflames89 Sarelle aynen öyle annelik böyle bişey artık evladın oldumu yeri geldimi kendini Bile düşünmüyorsun onun için herşeyden önce sen kendini düşün ki onada faydalı olabilesin 😊🤗
Sarelle Defnemmm2301 kilosunu değil de bir hafta da neden kilo almadı gelişimi falan mı durdu diye kafama taktım yoksa kilosu iyi tabiki hatta doktor daha fazla alırsa normal yapamazsın diyordu :)
SeymaYlmz Sarelle demek yeteri kadar almış annesi kilosunu ondan 1 hafta da almadı ama yanılmadı olabilir canım .. rabbim hepimizin yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕💕
worin benim 36+5 de 3250gr 37+2 başka doktor 3200gr ölçtü😂 bu durumda bebeğim 4 günde 50 gram vermiş oluyor😂😂😂 ultrasonun 10% yanlışlık payı var😂