ocak-94 Anneccikk_03 kesinlikle o paylaşım geldi zaten aklıma , dedim Allah korusun ben önlemimi alaym da biri de suyu sızıntı şeklinde gelmiş fark etmemiş gittiğinde suyu bitmiş sezaryene almışlar o geldi aklıma önlem iyidir🙏
MorKelebek54 ocak-94 he aladim simdi. Makat gelsili olduklari icin riskli oluyo ya ondan hareketleri daha onemlidir normal pozisyonda olan bebege gore onu anladim en azindan ben
Patatess Her bebek farklıdır tabi ama normalde hareketliyse hareket etmemesi normal diyemez kimse. Benimki de çok hareketli özellikle yemek yiyince. Saatte iki hareketi olmasına dikkat ediyorum. Önlem almak en iyisi. İnşallah iyidir bebişiniz 🤲
Baharata ocak-94 ilk bebeğim bu kadar hateketli ve sert hareket etmezdi yarın doktora gidince soracağım
KurabiyeninAnnesi123 ocak-94 bu haftalardan sonra cok önemli hep bir panikle geçiyor bende dürtüyorm sürekli gecceler ve sabah erken saatlerde durmuyor artik dogurmak istiyorm hem bu süreçten hemde tedirginlikten yıldım
ocak-94 b-bg bi gece daha yatırmak istedi ama hiç bi gerekçe sunmadan. Ben de kendi rızamla çıkış yaptım imzalayarak. Salı günü kendi doktoruma gidicem bakalım