ocak-94 hastaneye gitmeniz çok iyi olmuş, bence de ihmal etmeyin, daha geçen bir postta 31 haftalık bir kadın vardı 2 saattir hiç hareketi yok demişti, herkes bir öneride bulunmuştu ama doktora gitmiş kalbi durmuştu bebeğinin. Rabbim kimseyi evladının acısıyla sınamasın. Bu tarz şeylerde ihmale gelmez Rabbim sağlıcakla kavuştursun sizi inşAllah