SalihaHakanetin Momyyyyyy merhaba e nabızda 2 saat içinde çıkıyor benim tahlil sonuçlarım bölümüne bakın birde ben acilde veriyorum genelde 2 saat içinde çıkıyor
Momyyyyyy Bengizo yaaa ciddi misin sağlık ocağı geç çıkıyor diye orada vermedim keşke orda verseymisim o zaman
cauuv1 Momyyyyyy hastanede beta bi gün benimde saatlerce e nabıza düsmemisti ama sisteme girmemişlet hastaneyi arayıp ögrendim öyle bi deneyin
Momyyyyyy Innerglow olabilir hep diyorlar aklınızdan çıkartın çok düşünmeyin diye ama olmuyor ki yapamıyorum
Fatmanur12345 Momyyyyyy canım Google de hastanenin ismini girip laboratuvar sonuçları yaz oraya gir bak denedin ki onu bende de öyle olmuştu böyle öğrenmiştim
nurdaneg0716 Momyyyyyy normalde hastanede en geç 2 saat içinde e nabiza düşünüyor ben iki defa yaptım 1 saat içinde çıkmıştı
Coktaze Sağlık ocağı 1 gün sonra sonuç veriyor hastahane 2 saat sonra çıkıyor umarım güzel haberi halırsınız rabbim sizleri de sevindirsin 🤲