Hilalalara Doğuma 80 gün kaldı kıza daha isim bulamadık 😂😂 korkuyorum isimsiz olacak diye 😂😂 hanımlar bu son zamanlarda bi isim buldum Sizce Mihrimah duru nasıl ?
yesillimonn Hilalalara Gayet güzel cnm😊 isim bulmak gercekten cok zormus benim de 35 günüm kaldi bizde daha karar vermis degiliz 😄
Hilalalara yesillimonn bence en zor kısım isim kısmıymış eşim bana bıraktı ama ne isim söylesem beğenmedi bence güzel değil dedi hevesim kırıldı ama bunu beğendi açıkcası beğenmesine çok şaşırdım 😂😂
Hilalalara Burcuveburcum bende o yüzden tercih ettim hani biri güneş ve ay demek ken diğeri sadeliği temizliği ifade ediyo 😍
yesillimonn Hilalalara 😄 İkiside güzel isim cnm bence düsünüp daha fazla kafanizi karistirmayin cünkü sonu gelmiyo bi türlü bu işin..😂
Reykzy Hilalalara alin olur rüya olur kızım olsa koyardım mirel olabilir duruyu bu sene daha çok duyarız içine hangisi siniyosa koy bide hissettiğin bu çocuga bu isim olur gibi