[silindi] Esraaa_06 canım iki testte de var gibi ama emin olmak için kan ver, Allah’ım gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻🌸
turkan403 Esraaa_06 geç döllenme olmuş olabilir çok yeni gebelik var gibi testlere göre reglnz bir gün geçince tekrar yapin evde koyulaşır eminim rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Esraaa_06 iremm00 tamam inşallah yarına randevu bulabilirim ve umarım adet olacağım için değildir bu silikler 🥹
Esraaa_06 tarcinnnn24 teşekkür ederim canım inşallah vardır ya acaba adet günüm ya bugün veya yarın olmam lâzım ondan kaynaklı pozitif göstermiş olabilir mi?
Esraaa_06 Innerglow ay inşallah vardır Allah razı olsun canım bugün veya yarın adet olmam lâzım acaba adetten kaynaklı pozitif görünmüş olabilir mi çünkü ne bileyim hâlâ sevinemedim yarın bi gidip kan vereceğim umarım umarım vardır🥹🙏
tarcinnnn24 Esraaa_06 sanmam ondan kaynaklı olacağını varsa bu şekilde çizgi olur adetten vs dolayı olmaz diye biliyorum
Hellobeybii Esraaa_06 adete 1 gün kala böyle erken gebelik testinde silikle ögrendim. Aynı gün kan verdim beta 510 cikti. Memelerde iğne batması ve acıma vardı. İnşallah hamilesindir❤️
Innerglow Esraaa_06 inş küçük minik güzel bişey vardır öyle düşünelim ama tabi kan da çıkarsa sevinmek daha iyi olucak canım ümidini kaybetme olucak inşallah 🙏
Esraaa_06 tarcinnnn24 peki son bir soru kusura bakma heyecan da yaptım 😅 acaba kaset test yanıltmaz diye biliyorum doğru mu?
tarcinnnn24 Esraaa_06 bu konu da bilgim yok sadece bir gebelik geçiridm boş gebelikle sonlanmıştı onda test yaptım kaset değildi silik çizgiydi ve hamileydim sizi yanlış yönlendirmeyeyim
Esraaa_06 tarcinnnn24 tamamdır teşekkür ederim ilginiz için Rabbim sanada banada isteyen herkese de nasip etsin inşallah tez zaman da allahım hiç kimsenin kucağını boş bırakmasınnn♥️♥️🙏
sd18 Esraaa_06 ben de en erken belirti olarak ağzımdaki tadın değişmesi ve aşırı göğüs ağrısı/hassasiyeti diyebilirim. 15 kasımdan bu yana muhtemelen gebelik oluştu ve beta hcg yükseldi. adet geciktiği zaman kan verin sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
nurdaneg0716 Esraaa_06 canım bence var gibi bende o mor olandan yapmıştım silik çıktı ertesi gün kan verdim değerim 16 çıktı
Esraaa_06 nurdaneg0716 ayy inşallah vardır dua eder misin bana canım sen de sağlıkla kucağına al inşallah 🙏♥️♥️💕