Kızlar merhaba hafif kanlı akıntım oldu 35+6 yız şuan. Acilden geliyprum ebe alttan muayne etti 2 cm açıklık var dedi eve gönderdi. Ciğer geliştirici iğne vs yapmadı. Böyle durumlarda serklaj gibi serum vs erken doğumu önlemek için tedavi yapılmıyor mu evde açılmayı mı bekleyeceğim? Bilgisi olan var mı??