Giiz54 Miniklerinannesiyim çok kötü bi durum ya makyajlı doğum yapanları da görüyoruz ama enteresan yani
Giiz54 xJade son 10 gün uygulamaya göre 😊 sizin de çok az kalmış Allah hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin 🌸
Merve_kucuk Giiz54 Normal doğumda sancı çekerken makyaj yapmak aklınıza gelmez bence. Benim gelmemişti çünkü 😂😂😂
Giiz54 Merve_kucuk ben biraz takıntılıyım sakın haklısınız o süreci bilmediğim için yapabilirim gibi geliyo ama bakalım 😊
Ulku2106 Doğuma giderken degilde benim ilk doğumda hastanenin kuaförü odama gelip makyaj ve saçıma maşa yapmıştı yine aynı hastanede doğum yapicam aynı şekilde olur umarım
Esra1999 Giiz54 😂😂 ben çok merak ediyorum acaba makyaj yapacak hal kalırmı 😂😂 çok ağlar bi insanım a doğurdum ağladım gözlerimde rimelimin akması 😂 ayy çok korkunç
Dunyam28 Giiz54 tabii ben Sezeryan a full makyaj girdim valla video ve fotoğraflarda güzel çıksın diye 🫣