Nurak benim genetik kan tahlilime bakıldı, pıhtılaşma sorunum varmış gelişim geriliğine sebep olan. İlk iki bebeğimde 12. Haftada bebeği besleyen damarla direnç var, Bebeğin küçük doğacak dediler hep. Bu gerilik kalıcı hasar da bırakabilir, engel de yaratabilir , anne karnında ölebilir, ya da sadece küçük ama sağlıklı da doğabilir dediler. Benimkiler küçük ama sağlıklılardı çok şükür. 3. Bebeğim de direnç yoktu ama yine gelişim geriliği oluştu, doğum sonrası plasenta patolojik incelendi, onda da kordon plasentanın kenarından oluşmaya başlamış, bu da yetersiz beslenmesine yol açmış denildi. Yani kordon ortadan başlamalıymış🤷♀️ bende böyle gelişti süreç çok şükür sağlıklılar