Alone Bebeğinde gelişim geriliği olanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız ? Bebekleriniz küveze girdi mi ? Gerilik kaç haftaydı ?
gulcicek0 Alone 38 haftada doğum yaptım bebeğim 33 ile 34′e uyumluydu 2,5 kilo doğduğu için küveze girmedi
Birisi00 Alone 37+6 da doğum yaptım. Kac hafta gerilik vardi bilmiyorum ama 2120 gr 48 cm doğdu. Kuvoze girmedik. Suyun azalmadigi surece ve bebek iki hafta icerisinde kilo alimi durmadıysa dogum icin bekliyorlar
huysuz__ Alone ilk bebeğim 32.hafta da 27 haftaya uyumlu 960 gram doğdu. İkincisi 36+5 te 32 haftaya uyumlu 2 kilo doğdu, üçüncü bebeğim de 37+5 te 34 haftaya uyumlu 2400 gram doğdu. İlki 48 gün, ikincisi 1 hafta küvezde kaldı. Üçüncüsü küvezde kalmadı😊
gulcicek0 Alone İnşallah ama küçük bebek doğurmak biraz zor normal doğum olarak söylüyorum yani benim biraz zor geçmişti inşallah sizinki güzel geçer
Alone Omusum normalde 33 haftalığım ama bebeğimin karın çevresini 3 hafta geri ölçüyorlar. Kilosuna da bir gidiyorum farklı rakam söylüyor bir gidiyorum mesela daha geri kilo söylüyorlar emin olamıyorum. Ama karın çevresinden eminim 3 haftaya çıktı gerilik. Kilo için 1.600 gibi bir rakam söylemişti en son
Alone Birisi00 suyum başlarda azdı ama şimdi normal durumda diyorlar. Kilo da alıyor ama az az ve aradaki fark giderek açılıyor haftasına göre
Alone huysuz__ hepsinin iyi olmasına çok sevindim. Bizde umarım 37 leri görebilirsek küveze girmeme ihtimali olabilir o zaman
Dln_96 Kızım 27 haftaya uyumlu olarak 33. Haftada tam 1 kilo doğdu 53 gün yoğun bakımda kaldık. Şuan 2.5 yaşında ve hiçbir sıkıntımız yok her açıdan yaşıtlarını yakaladı 😍
Alone Dln_96 maşallah maşallah 🧿 o kdr korkuyorum ki bişey olacak diye. Karın çevresine önce 1 hafta sonra 2 sonra 3 hafta geri dediler. Öyle öyle 33 haftaya geldik. Umarım hiç küvez durumumuz olmaz da yavrumu da alır gelirim evimize
Mom_123 Alone şuanda aynı durumu yaşıyoruz sizle 34 haftalığız 31 haftalık gibi görünüyoruz insallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız doktorum 37.haftada alacak gün verdi bizimde şuan kilomuz 1.600 insallah en azından 2 bucuğu bulsunlar 😓🤲🏻
Omusum Alone Anladım sizi benimde durumum benzer şekilde o yüzden merak ettim 31. Haftada 1392 demişti gelişim geriliğinden şüphelendiği için bu hafta tekrar çağırdı cumartesi günü bakacak bende endişeliyim
Alone Deebg asla karar veremiyorum desem. Özel benim için çok rahat oluyor(3 doğum yaptığım doktorumda yapacağım yaparsam 8 yıllık doktorum ve hastane aşırı ilgili) devletin de inan yoğun bakımına çok güveniyorum. Yani özel benim için devlet yavrum için iyi olacak gibi geliyor ve ben karar veremiyorum.
huysuz__ Alone Allah razı olsun , Rabbim bütün anneleri selametle kavuştursun yavrusuna 🤲🏼 inşallah küvez süreci yaşamadan miniğine kavuşursun ❤️
Birisi00 Alone Baska bir sıkıntı gozukmuyorsa korkma canim. Dedigim gibi ben 37+6 da 2120 gr dogurdum . Hastaneden cikana kadar 1900 e dustu. Dogduktan sonra toparlar. Minyon bir bebek oluyor sadece. Kizim hala minyon. Kac kilo bebek
Deebg Alone evet bende sizinle aynı durumdayım yoğun bakım ihtiyacı olursa devletin yenidogan yoğun bakımı iyi ama benim rahatim için özel daha iyi 33 hafta olacağım nerdeyse hala kararsızım ikisinede devam ediyorum
huysuz__ Alone evet 34. Haftadan önce yapıldı ilk ikisine, solunum sorunu yaşamadılar çok şükür çok faydasını gördük. Üçüncü bebeğime 34. Haftasına uyumlu olduğu için gerek duymadılar.
Alone huysuz__ bize de henüz yapmadılar da. Acaba yapsalar daha mı iyi olur diye düşünüyorum 😣 ama doktorlar şimdilik gerek yok diyor
Nurak huysuz__ canım gelişim geriliği için ne dediler senin yavrularına bana agor grnetik rahatsızlık olabilir diyor suan 31+2 deyim 28 haftayla uyumlu bebeğim