ayseheyecanli Kızlar sizde durum nedir biz 1.940 olmuşuz 31+1 e girdik boyumuz da 42 cm✨ suyun normalin bi tık üstünde karbonhidratı kes dedi 🫣 canım biraz ona sıkıldı karbonhidratsız enerji gelmiyor ki insana en ucuz ve en çabuk yakılan enerji gözünü sevdiğim😅
Havvabektas ayseheyecanli benim 31 haftalık 2080 gramdı salı kontrolümuz var 35 haftalık oluyoruz bakalım ne kadar
dika ayseheyecanli bende 31+3 günlük normalde ultrasonda 31+2 gözüktü kilosu da 1.800 gram çıktı doktorum haftasına göre kilosu iyi dedi boyunu sormayı unuttum haftaya ciğer geliştirici iğnesi olacam bakalım nasıl olacak
ayseheyecanli İst hava en sevdiğimden mis gibi yağmur damlaları cama vuruyor elimde çayım gelin biraz sohpet edelim🫠
ayseheyecanli Busralbyrk hayır yaptırmadım, doktor da dikkat et son haftalarda gebelik şekerin olmasın dedi zaten
dika Nesizade05 evet erken doğum riskim var doktorum haftaya gel yapalım iğneyi seni 34 haftalıga kadar götürür sonra tekrar bakalım bebek iyisise 37 haftalıga kadar devam ederiz böyle eğer ki bebek gelmek isterse maksat ciğerleri iyi durumda olsun nasip tevekkül Allah
dika ayseheyecanli erken doğum riskimden dolayı haftaya gidip yapacam doktorum 34 haftalıga kadar seni tutar tekrar bakacam bebek iyise 37 haftalıga kadar seni götürmeye çalışacam eğer ki erken gelmek isterse maksat ciğeri iyi durumda olsun
Hazalina ayseheyecanli oy maşallah 🐣 2025 e erkek senesi diyorlar , benimde etrafımda 2025 doğacak olan herkes erkek bebişler😇
ayseheyecanli Hazalina allah allah bizim de etrafımız hep kız bi bizimki erkek birde şuan hamile olan ünlülerin😅
Nisa3452 Benim de 31 hafta 1550 moralim çok bozuldu iştahı olan bir insan değildim evvel ezelden şimdi ama her gün meyve kuruyemis yiyorum ama demek ki benim yemekle alakalı değil bebisi kilolu olan bacılarım tavsiyelerinizi beklerim
ayseheyecanli Nisa3452 aşko hiç kafaya takılacak bişey yok ben doğduktan sonra anne sütüyle kilo almasının ona daha çok yararlı olucağı ı düşünüyorum. 300 -500 gr ne önemi var ki sağlıklı mı sağlıklı cidden kiloyu kafana takma benim yaptığımı sorarsan her sabah kaşar ve avokado yedim başka extra bişey yok ki sabah kahvaltı mı bile çok geç yapıyorum uyandıktan bikaç saat sonra 2-3 saat sonra diyebilirim üzülüyorum bebeiş acıkıyo içerde diye ama bak onla bile alakası yok kilo alışının
ayseheyecanli dika anladım inşallah durur bebiş içerde ki duracak da öyle hissediyorum 🫠 çok az kalmış doğuma zaten
Hazalina ayseheyecanli aa bizimde kız ama bizimki 2024 olcak zaten 😂 etrafımda 5 tane 2025 doğum yapacak hamiş var ve hepsi erkek😂😂😂