Zeynpatak dmngrkm esim ata cok istemisti ama soyismimiz atak zaten komik olacak . Torak ismini de cok begeniyorum ben 😊
Zeynpatak denizannee tesekkur ederim canim benim de soylenisi hpsuma gtti . Zeynep de benim ismim cok seviorum iyi ki koymuslar zamaninda kesinlikle koymalisiniz 😊😊
denizannee Zeynpatak hatta ayşe zeynep düşünüyorum. Tabi kız olursa. Daha 10 haftalığız benimkinin cinsiyeti yok ismi belli 😅
Zeynpatak Dimple23 bas harfi e esimin bas harfi son harfi de benim bas harfim zeynebin z si olsun dedik insallah s ile kullanmazlar 😊😊
Zeynpatak denizannee ayse de annemin ismi desem 😅☺ ben de bir suru kiz ismihazrlamistim ama erkekmis sipa . Allah gonlune gore versin canim
Smyyoky dmngrkm toprak ata diye bir öğrencim vardı, huyu suyu güzelliği çalışkanlığı her şeyi çok güzeldi. Çok naif bir çocuktu. Onu hatırladım. Çok hoş bir bütünleme 🌸🌸🌸
dmngrkm Smyyoky yaaaaa ben de öğretmenim ve gerçekten çok önem veriyorum bu duruma. Şuan nasıl sevindim bir bilseniz 💞💞🙏🏻🙏🏻
Yagmurerol Zeynpatak bence tek isim her zaman en guzelidir, Bende kizimin adini Eliz koyucam soyadimizda kisa ve bence gayet havalı🙂