Zeynpatak Kizlar oglumun ismine sonunda karar verdik ediz dusunuyoruz ama ben yanina alp de eklemek istiyorum 2 isim de olmasin demistik bastan beri suan cok kararsizim ediz mi olsun ediz alp mi sizce .soyadimiz da kisa oyuzden 2 isim olabilir aslinda
Burcu35 Zeynpatak eşim başka ben başka isim istediğimiz için biz 2 isim koyduk bende hiç sevmiyorum ama kimsenn gönlü kalmadı böyle 😂 tercih yani canım
denizannee Zeynpatak ediz alp çok tatlı geliyor kulağa. Benimki daha küçük ama kız olursa zeynep istiyorum çocuk yaşlardan beri hayalim 🧡
Aynuradymn Zeynpatak bizde 2 isim koyucaz ins bn bastan beri hep iki isim istiodum ztn esimde sagolsun kirmadi 😊
Sedef-345 Zeynpatak tercih meselesi biz kız olursa Ece erkek olursa Çağatay koyucaktık. Erkek olucak tek isim yani Çağatay olucak 🥰 biz eşimle tek ismi olsun isitoruz
Zeynpatak Burcu35 biz aslinda ediz de hem fikiriz de yanina alp olsun mu bilemedik sizce tek mi guzel ikisi mi 😊
Burcu35 Zeynpatak İkisi birlikte kulağa güzel geliyo aslında canım modern duruyo içinde kalmasın koy bence. Belki 2.şansın olmaz böyle kız olur belli mi olur😄
Melegimgeliyor Ben hep tek isim taraftarıyım ama bizde iki isim koyduk Eşimle farklı isimler istediğimiz için Eğer anlaşmazlık yoksa tek iyidir
Zeynpatak Melegimgeliyor aslinda hemfikiriz isim konusunda ama alpi biraz ben istiyorum gibi esim de sen bilirsin dedi ben istmezsem sadece ediz olacak
Zeynpatak denizannee tesekkur ederim canim benim de soylenisi hpsuma gtti . Zeynep de benim ismim cok seviorum iyi ki koymuslar zamaninda kesinlikle koymalisiniz 😊😊
Dimple23 Ahenkli iki isim ...yanlız ediz alp derken z de yumuşama olacak edisalp denilecek eğer bundan rahatsızlık duymazsanız gayet uyumlu ....benim küçük oğlumun adı enis bazı yerlerde enes diyolar çocuk sinirleniyo benim adım enis diyip çıkışıyor
Zeynpatak Dimple23 bas harfi e esimin bas harfi son harfi de benim bas harfim zeynebin z si olsun dedik insallah s ile kullanmazlar 😊😊
Aynuradymn Melegimgeliyor Ömer Yusuf ♡♡ olucak oğlumuzun adi allah nasip ederse :) iki isim bana her zaman daha hos geliyor bilmiyorum :) ediz alp kulaga daha hos geliyor sanki 😊
BBusraa Zeynpatak tercihim tek isimden yana ama biz de iki isim koyacağız kızım da iki isimli 😂 yalnız sizin isim seçeneklerini düşününce ediz Alp sadece ediz koymaktan daha güzel geliyor kuşağa 🥰
dmngrkm Zeynpatak ben de hep iki isim sevmiyorum tek olsun diyordum. Oğlumuz olacak inşallah. Toprak kızlık soyadım o yüzden Toprak olsun istiyorum ama yanına Ata da güzel duruyor gibi. Toprak Ata 🤔🤔 bence Ediz Alp da çok güzel.
Zeynpatak dmngrkm esim ata cok istemisti ama soyismimiz atak zaten komik olacak . Torak ismini de cok begeniyorum ben 😊
Smyyoky dmngrkm toprak ata diye bir öğrencim vardı, huyu suyu güzelliği çalışkanlığı her şeyi çok güzeldi. Çok naif bir çocuktu. Onu hatırladım. Çok hoş bir bütünleme 🌸🌸🌸
Ilkheyecanim Zeynpatak eşim farklı bende farklı isim istediğimiz için iki isim oldu soyadımızda biraz uzun ona rağmen iki isim ☺️
Zeynpatak Ilkheyecanim cogu kisi 2 isim koymus hoslanmamasina ragmen .anirim bizim de oyle olacak buyuk konustum heralde koymam diye 😅
Buse1907 Zeynpatak 2 isim sünnet derler ama bizde tek tercih ettik. Kardeşlerimin de, yiğenimin de iki isim ama asla kullanılmıyor. O yüzden eşim de, bende tekten kullandık tercihimize.
Zeynpatak Buse1907 evet 2 isim olunca kullanilmiyo eger ikisini de koyarsam cok uzun olmadigindan ikisini bir soyliycem ben cevremdekileri de oyle alistirmaya calisicam ama tabi okulda vs nasil olr bilemem 😊