1gebeshanim happyprincess_06 bu aralar ağrımda var ama bilemedim bundan kaynaklımı 😬 acaba dedim enfeksiyonmu
happyprincess_06 1gebeshanim inşallah değildir ama sağlık ocağında belirtirseniz sık sık tahlil yapiyorlar rahat eder içiniz ☺️
Dolunay_dolunay Max 2 lt içebiliyordum rahatsızlandım iştahsızlık yaptı yemeyi bile fazla yiyemiyorum suyu çok içemiyorum şu an 1 lt anca içiyorum umarım arttırabilirim
Melike1001 1gebeshanim min 2,5 içiyorum idrar yolu enfeksiyonu var ondan dolayı ama en önemlisi bebek için içilmesi lazımmış valla zorluyorum kendimi ama yapacak bieşy yok
nerminehmedli Eslem34 Eslem34 aynen ben de oyleyim zaten hamilelikten once de hic su seven biri diyildim sindi de 1.5 anca bitiriyorum