1gebeshanim enfeksiyon belirtisi; cinsel birliktelikten eşten de geçmiş olabilir, idrarda yanma, akıntı(akıntıyı özellikle onemseyip sormuştu doktor), koku, idrarda renk değişimi belkide hic biri olmayada bilir. Bende 3,5 litre iciyorum ve enfeksiyon belirtisi yoktu bir anda sağ tarafimda yüksek şiddetli ağrıyla yerimden dogrulamadim gece kendimi acilde buldum. Bir buçuk litre iciyordum o dönemde suyu artırarak enfeksiyonu azalttim ama hala gitmedi geçmesi zor bir illet malesef