Iraz 13 haftalık gebeyken özelde bir doktora gittim kendi kliniğiydi ve ekranda biz bile gördük cinsiyeti. Hatta bende hocam değişir mi dedim. İmkansız %100 söylüyorum bende değişme durumu olmadı hiç dedi. 17. Haftamda kontrol zamanı diye devlete gittim birinden daha duymak için sordum yine, ekranı hesap makinesi gibi acıdım devletteki doktora. Göremedim çok küçük dedi 17 haftalık bebişime 😂 Devlet hastahanesi imkanlarından kaynaklı ultrasonları tek bir açıdan gözüküyor ve kesin diyemiyorlar. Özellerin ultrasonlarında tek tuşla bebek takla atıyor ekranda 😂