İlçede özel hastane olmadığı için süreci devlet hastanesinde yürütüyorum , 12. Haftada doktoruma görebiliyor musunuz diye sordum kız gibi ama tam belli değil birdahaki gelişinde belli olur dedi , 15. Haftada kontrolüm var bakalım artık sağlıklı olsun da hiç fark etmez