Ftmms12 büyük ihtimal mideniz bulandığı için uykuya dalamıyorsunuz. Ben o zamanlar iki yastıkla neredeyse oturur gibi uyuyordum. Nohut-pilav, simit-ayran, leblebi, yeşil elma favori yemeklerimdi. Bunları yiyince kusmuyordum. Ayrıca 11. Haftadan sonra bulantım azaldı. Ama azaldığını ben şimdi anlayabiliyorum o zamanlar anlayamamıştım. Prilam içiyordum. 16. Haftada hiç kalmamıştı bulantı. İlacı bıraktım bi baktım bulantı yok. şu an en yoğun bulantı yaşadığınız haftadasınız belki sonra rahatlayacaksınız