13+4 olduk başından beri aşırı uyku halim var normalde de uykuyu çok severdim iyice uykucu oldum şimdi uyuyabildiğim kadar keyfini çıkarmaya çalışıyorum. Sadece geceleri uykuya dalmakta çok zorlanıyorum bulantı, mide şişkinliği mahvediyor kullandığım hiçbir ilaç işe yaramıyor uykuya dalabilirsem rahatım ama bi de gece sık sık tuvalete gidiyorum 🥲 normalde de geceleri bir iki kez tuvalete giderdim şimdi iyice arttı. Bi de özellikle geceleri ayaklarımın altı alev alev yanıyor sanki ve son bir haftadır gece aşırı aç şekilde uyanıyorum biraz bir şeyler atıştırıp geri yatınca şişkinlik rahatsız ediyor yemezsem kusacak gibi oluyorum 🥹 gece tam alamadığım uyku yüzünden sabah uyanamıyorum gün içinde de her fırsatta uyuyorum şimdi böyleysek ilerleyen haftaları düşününce bi gözüm korkuyor