Atlassmomy tetanoz aşısı vurulmadım kararsızım açıkcası.
Pursaklar da oturmuyorum KuzeyAnkara da oturuyorum canım. Boşanıp 27 Eylül de geldim buraya o yüzden burda hala ikameti değilim sağlık ocağına ama kaydımı aldırdım e nabızdan fakat kimse sağlık ocağında arayan olmadı. Geldiğim yerde şehir dışı başka bir şehirdi orda ilk gebeliğimde çok aradılar sağlık müdürlüğü bile aramıştı bebek düştü dedim ikinci gebeliğim bu bunda da hiç arayan olmadı ne burdan ne oradan tuhaf geldi bana da normalde aramaları lazım.