sendekimsinnn Noluyoya tam hamgi gün bailadı 6. Haftaya girdiğiniz günmü başladı ben bugün 6 haftalık oldum hala bulantı fln yok
Noluyoya sendekimsinnn 5. Hafta gibi başladı midem de bi problem var diye gidip hamile olduğumu öğrendim. Herkesin aynı olmuyor belki sizin hiç bulantınız olmaz :)
Noluyoya sendekimsinnn Vardır Allahın bi bildiği bunu nasip eden yine eder en hayırlı zamanda inşallah
Nrckmkci Noluyoya sizin bulantı ne durumda geçti mi aynı bulantı ve ruhsal sıkıntı bende de var 10 haftalık olduk hala gecmedi