Noluyoya Arkadaşlar 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim resmen 2 haftada 4 kilo verdim aşırı midem kötü sudan bile bulanıyo napıcam ? Bide bende panik atak var psikolojim bozulacak bebeğe bişey olur diye çok korkuyorum
Sszer Noluyoya bende de aşırı koku hassasiyeti vardı herşey bulantı yapıyordu 15 haftalık olduk çok şükür azaldı ben ilaçta çok kullanmak istemedim ama kullandığım dönem baya iyi gelmişti
tazebiirannee Noluyoya oğluma hamileyken 3 ay hep kusmuştum bende senin gibi kilo verdim yemek yiyemedim ama 3 aydan sonra öyle bi yedim ki 3.500 kilo doğdu oğlum 😊 hiç korkma geçiyo sen içini ferah tut
Ebru_ebru Noluyoya korkmayın hiç bende sizin gibi kilo verdim su içemiyorum birkaç defa serum aldım. Yeni olduğu için gebelik bebek sizden beslenmiyor bebek açısından sıkıntı yok panik olmanız normal. İnşallah erken geçer ben 15 haftalık olduk biraz daha hafifledi biraz sabır 🙏
Eylemgmsky Noluyoya al benden de o kadar canım mide bulantısı sürekli uyku hali bide her gece düşünmeler anksiyetem var kendimi tutamıyorum
Haco Noluyoya tabii kii normall ben her dk hastaneye gidesim var her dk bir yer olsa acıp acıp baksam iyiler mi diye 😂😂
Neva06_06 Noluyoya normal daha hareketlerini hissedince de devam edecek kaygin hareket etmese neden diye insan endişeleniyor annelik böyle işte rahme düştüğü an kaygı başlıyor ama sakın olmaya çalış dua et bol bol
Noluyoya Eylemgmsky Vallahi aynı durumdayız gebelikten önce antidepresan kullanıyordum ödüm kopuyo bebek varken başlamak zorunda kalıcam diye :( Allah yardımcımız olsun
Sszer Bence bulantının olması bile herşeyin yolunda gittiğini işaret ediyor bize bebek yaşıyor anlamında o yüzden hiç kaygıya gerek yok geçecek bu günler 🫠
Baby_B Noluyoya bende 7 kilo vermistim merak etme geri aliyorsun 22+5teyiz 5 kiloyu geri aldim😌 Miden bulaniyorsa bebis iyidir🥰 12 ye kadar kustum hep hala bulanti ilaci icmezsem cok fena oluyorum