ayguntugce Kahvesever12 4 aralıkta 3. Sezaryenim için gün verildi. 2 doğumumu saadet hoca yaptırdı 3. De saadet hoca yaptıracak inşallah. Ben doktorumdan çok memnunum güleryüzlü ilgili en önemlisi bilgili bi doktor . Tavsiye ederim 🙂
cauuv1 Yapmadım ama tüm doktorları biliyorum en iyi doktorlar saadet hanım ve azeri bi hoca aytakin hanım
Kahvesever12 cauuv1 ya bende aytakın hanıma gitmek istiyordum aralık 15 de doğum iznine ayrılıyormuş saat hanımı bir araştırayım
Kahvesever12 cauuv1 saadet hanıma randevu aldım 26 haftamda gidicem doğum zamanım yaklaşmış oluyor umarım memnun kalırım
Kahvesever12 cauuv1 inşallah bu zamana kadar hep aynı doktor takıplıydım ama şuan 50 bin doğumu , 2025 de güncellenicekmıs ve yeri uzaktı o yüzden daha çok zaman geçmeden başka doktorda devam etmek istiyorum
cauuv1 Kahvesever12 ya evet medipol daha ucuz. Her yer cok pahalılasmıs. Eviniz nerde medipole yakın mısınız
Kahvesever12 meryemesra benimde bir kere gitme fırsatım olmuştu o doktora , birde saadet hanımı deneyeceğim ❤️
Ela6169 @meryemesra Bende nergiz hanıma gidiyorum doğum şekliniz neydi kendisiyle memnun kaldınız mı acaba sezeryan olduysa işleminden ilgisinden vs. ?
meryemesra Ela6169 Normal doğum oldu , çok ilgili çok tatlıydı her anlamda memnun kaldım gerçekten. Bu hamileliğimde de tekrar onunla devam ediyorum yoluma ❤️
Kahvesever12 ayguntugce Sağ Salim kavuşun inşallah kolaylıkla ❤️ çok az kalmış 🥹 benim ilk doğumum olucak şubat sonu mart başı gibi fiyatlar değişir ama uçuk da bir artış olmaz 🫶🏻
ayguntugce Şuan en güncel doğum fiyatı zorunlu sezeryan 30 bin tl . Ben tüp bağlatmada yaptıracağım doğum sırasında +6500 tl de ona vereceğim toplamda 36.500 tl