Mimi_ bu yazıyı okurken kendimi gördüm aynı ya 😃 hatta bende böyle bi post açmıştım 3 haftadır her gün başım ağrıyor hala da devam ediyor doktorumla görüştüm Bi anda 2 tane parol alabilirsin parol fetuse geçmiyor demişti çok çok zorda kalırsan bir defalık arveles alabilirsin demişti. Bizim bu durumumuz hep ağrı kesici bağımlılığı bence