Kızlar benim normalde arada bir başım ağrır. Ben de ilaç alırdım arveles veya majezik gibi hemen geçerdi. Ama ilaç almasam uyusam bile uyanınca ağrı devam ederdi. Şimdi hamile olduğum için bu tip ilaçlar sakıncalı. Sadece parol var o da hiç işe yaramıyor. 2 gündür başım ağrıyor ve geçmedi. Bir de lodos var havada o da etkiliyor sanırım. Ne yapayım bana bir yol söyleyin başa çıkmak için bu ağrıyla 🤕