Cennetnazli ya canım, başka doktora git mutlaka. Benim arkadaşım bu yeşil ve mavi akıntılı enfeksiyon yüzünden hastane de yattım 21. Haftadayken de ikizlerini kaybetti. Başka doktora görünmekte fayda var diye düşünüyorum. Yine de içini ferah tut. İnşallah sağ salim kucağına alırsın. 🌸