Aktelardan digal elma sirkesi alip seyrelterek kullanmanizi tavsiye ederim, ilk gebeligimde mucize yasadim bakteri 600 lerden 0′ a indi. Tabi günlük ped diil ütülü annem tarzi bez kullandim, cok terledigi icin dar çamaşır vs. Kaçındım dikkat ettim, asla hazır meyvesuyu tuketmedim evde yaptigim elma ayva gibi meyve sularini tüketiyordum. İlk gebeligimde kaşıntıdan oturamazdim cok zordu, Simdi 38 haftalik 2. gebeliğim arada kaşıntı olsa yine dusta bir kaba biraz sirke ile su koyup yikiyorum vajinami cok iyi geliyo, hem dogal florayi destekliyo hem enfeksiyonu baslamadan kurutuyo hem o saniye rahatliyorsunuz. Dedim ya mucizevi bisey. İngilizcesi olan yurtdisinda yayinlanmis makaleyi bulabilir, uzerinde inanilmaz calismalar var. Ben ilk yeni evlendiginde kesfetmistim annem yengemler tuvalette hep sirke bulundururdu, kadim bilginin yurt disinda tezlere konu oldugunu görünce Anadolu kadinina bir kez daha hayran kaldım.
Bakteri enfeksiyon gibi sorunlar bebegin ölümü sakat kalmasi, erken dogum, dogumda dikisinizin tutmamasi gibi seylere sebep olabiliyor, erkenden çözmek sizin elinizde