Aslaninannesi_ nurmltli61 17 haftalık bebek bir bardak un veya küçük bir armuta benzer der doktor eee siz bu kadar minik bebeğin ayakları ne kadardır siz düşünün 😀
nurmltli61 Annebebek000 ay bana da kimse inanmıyor 🤦🏼♀️ben zayıfım 46 kiloyum ve benim karnım hiç yoktu normalde gerçi suan bile çok yok😂😂17+5iz biz ama doktorumun dediğine göre gelişimi 1 hafta önde 🥰
Annebebek000 nurmltli61 bende 50 kiloyla hamile kaliyorum hepp🤣🤣zayif olunca bence hissetmek daha kolay oluyorr hayirlisiyla saglikla gelsinnler insaAllah minnoslarr 💕💕cinsiyetiniz belli oldu mu acaba 🌸
Zzaktpe Aslaninannesi_ valla biz 21+5 olduk daha net hissetmedim sadece bazen kalp atışları gibi şeyler oluyor kilolu hamile kaldım o yüzden herhalde
Aslaninannesi_ Zzaktpe ben 24 e girdim tekmeleri şuan daha net ama 21 de kalp atışları gibi minik güçsüzdü tekmeleri hissedersin canım merak etme
Zzaktpe Aslaninannesi_ ay çok teşekkür ederim böyle yazdiniz içim rahatladı🙏🙏sağ salim gelsin inşallah bebişlerimiz
Zzaktpe Aslaninannesi_ peki sizede oluyor mu ben hep düşünüyorum acaba iyi mi diye korku sarıyor bazen içimi🥲🩵
Aslaninannesi_ Zzaktpe olmaz mı vesvese veriyor şeytan acaba yaşıyor mu her sabah tekmesini hissetmeden kalkamıyorum yataktan . Bakara suresi Meryem suresi bunları aç evinde dinle iyi geliyor canım
AnayimBenAna_ Annebebek000 iki tane kızım var ikinci karnımda 😂 delecek geçecek diyorum bazen karnımı 🤭 ablasıda aynıydı doğdu yine aynı 😂
Annebebek000 nurmltli61 benim ki daha belli olmadi💕yarin 14+0 oluyoruzz tahminde de bulunmadi doktor sabirsiz bir sekilde bekliyorum bakalimm hayirlisii sagliklisi olsunn insaAllah 💕🌸
nurmltli61 Annebebek000 Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı olsunlar da kız erkek farketmez🩷