ftmkucuk 10 çok mümkün değil gibi. 12 falan neysede 🤭 ben ilk gebeliğimde 15+3 te hissettim ikincide kendim dediğin gibi kelebeklenme 12 de hissettim ama ona hissetme demiyorum anlık bişeydi birkaç kez oldu. 14 haftalıkken babasıyla hissetmiştik biz, zaten şuan 21 haftalık resmen dans ediyor içimde çok hareketli. Bu kadar erken hissetmemde kilomunda etkisi vardır diye düşünüyorum tabi ben.