av0kado ahhhhh benim canımmmm gönlüne göre olsun inşallah. Sizi okudukça ben de sizinle tekrar başa dönüp yaşıyorum bu anları dilerim ki hepiniiiiizzz hayırlı ve güzel haberler alırsınız içinizi gönlünüzü ferah tutun benim biraz çetrefilli oldu sürecim ama sonunda güzel haberler aldım dilerim bu yazının altında ki herkesin yüzü güler kalbim dualarım hepinizle birlikte. İlaç bulamazsanız ya da eksiğiniz olursa burdan yazın seve seve hepinize gönderirim bende çok kaldı burdan isteyen birileri çıkar diye tutuyorum bir zaman sonra sağlık ocağına vereceğim 🌺♥️