Malatya44 halimeaydinnn sağol canım. Benimki çok küçüktü parça şeklinde aynı günde düşürdüm doktor dedi haftaya olsaydı zorlanırdın kürtaj olurdun.
Malatya44 Merveee1 sağol canım. Adet kanaması gibi oldu aynı günde parça şeklinde düşürdüm çok küçüktü benimki cnm.
Berfincik21 Seherr kuzum peogestan cok etkili bir ikaç altan fitil gibi alırsab bebeişin kesesini kalınlaştırıyor ve düşüpün olmasını engelliyor
Seherr Berfincik21 fitil olarak kullanıyorum canım gecen sene bi kürtajım olduğu için biraz fazla korkuyorum doktorum sıkıntı görmedi ama leke niye geldi onu anlayamadım inşallah allahın izniyle birşey olmaz 🙏
Kumru82 Seherr Canım progestanı fitil olarak kullan benimde kahve leke aynı gece acile gittim fitil olarak kullanırsam daha etikili olur dedi ve bol su iç benim aynı gece kesildi
Seherr Kumru82 fitil olarak içiyorum canım allahın izniyle inşallah bişey olmaz 🙏 Allah herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 😇
Kumru82 Malatya44 Allah tekrar nasip etsin canım hiç üzülme bak ne güzel kürtaj olmamıssın inşallah biran önce yeniden nasip olur
Esmstf Malatya44 canim ayni seyi bende yasadim hatta haftamda biraz daha yüksekti dedigin gibi kürtaj olmadim bende simdi sükür 27 haftaligim rabbim isteyen herkese saglikla hayirlisiyla nasip etsin insallah🙏
Berfincik21 Seherr oluyor canım arada benimde oluyordu hiç takma bebek yerleşiyor ya ondan oluyor o kanama
Ezgidefne Malatya44 inşallah tez zamanda sağlıkla nasip olsun canım bende 7 gün önce düşük yaptım kürtaj olmadım Salı günü kontrolüm var inşallah olumlu şeyler söyler doktorum 🙏 seni çok iyi anlıyorum ...