_moom Cnsmv iş nedeniyle çok yoğun eşim o yüzden test sipariş ettim. Testte çıkarsa geçte olsa gider kan veririm umarım vardır. Hala ağrım var
Ygmr2706 Ada25052025 aynıymış günlerimiz ben elemdim gerçi erken gebelik testinden umarım sizinki pozitif cikar
Ada25052025 Ygmr2706 regl olana kadar vardır hep bir ümit bende dün yaptım normal kaset test negatif çıktı
_moom Cnsmv geldii ama annemdeyim eve gidince hemen yapacağım. Bana var gibi geliyor hala degl olmadım ve aşırı halsizim
_moom Cnsmv canım yaptım şimdi testi. Kamerada cıkmayacak kadar silik çizgi çıktı gözle ancak dikkatli bakınca görünüyor. 3 ünde tutmuş olsaydı 20 gün gecti görünürdü bence 11 inde tutmuş olabilir hala regl olmadım bakalım sabah ilk idrarla yapacağım
_moom Cnsmv prodoctor canım çok güveniyorum bu teste kuruma çizgisi bile olmuyo yoksa. Simdi yaptım yine cok hafif çıktı
Lovess _moom Benimde öyle oldu adet olmama iki gün vardı silikti kan verdim 519 çıktı hemen kan vermelisin ama var bence 🫣
_moom Cnsmv biraz daha bekleyelim diyoruz. Eşim 10 gün geciksin öyle gideriz diyor. Kızımdada bir ay öncesi 6 gün gecmişti hamileyim diye gittim yoktu üzülmüştük. O yüzden beklemek istiyor bakalım hayırlısı olsun
_moom Lovess benim adetim geceli 4 gün oldu ama çook incecik çizgi gözle bile zor görünüyor sizce varmı? Ben hep prodoctor alıyorm hiç cizgi olmuyor genelde onda yoksa tertemiz çıkıyor
Lovess _moom olmasa çizgi çıkmıyor dediğin gibi tertemiz oluyor bide her zaman gecikmiyorsa düzenliyse çok yüksek ihtimalle var bence
_moom Lovess inşallah 3 aydır bekliyorum💖💖 göğüs sızlamasından şüphelendim gerisi zaten regl ağrısı gibi