Hayelllerhayatttlar Neslihannill eşim hastane persoleni olduğu için rica minnet yapıldı normalde yapılmayan bi hastane o yüzden isim verme doğru değil
Ecemom_ Hayelllerhayatttlar 15 20 dakika az değil mi ya. Ben de 2 hafta sonra giricem detaylıya 40 dakika sürer çok detaylı bakıyoruz dedi doktor. Bilmediğim için soruyorum.
Tuggcce_18061997 Neslihannill Ankara etlik şehir hastahanesi Perinatoloji ye takip liyim ama hangi doktor ismini hatırlamıyorum bayan bir doktordu
Ecemom_ Hayelllerhayatttlar Bartın’da yaşıyorum ben burada devlet hastanesinde detaylı yok. O yüzden özelden aldım randevumu. Umarım iyi ilgilenirler
Pnrmrm Ben de bugün girdim detaylıya özelde. Tam 50 dk sürdü ve her şeyine baktı. Bence bu tarz görüntülemeler için özeli tercih etmek daha iyi.
Hayelllerhayatttlar Pnrmrm ya zaten laf anlatabilsem karşımdaki eşim denilecek adama özel hep tercih edeceğim yerdir ilk kızımda özel yaptım parmaklarına kadar gördüm
Ftmnnr Pnrmrm bende girdim özelde 25 dk sürdü ama herşeye baktı bence de bu denli konularda üç kuruş fazla olsun kafam rahat olsun kafasindayim
Ftmnnr canimyavrum_ bı sorun mu varmış peki sıvı almak öyle basit bı mevzu değil çünkü riskli bir durum aslında sıvı almak kolay kolay alınmaz
babyandmomy__ fairytale_ sanırım bende ikisini de gideceğim özelde randevumu aldım devlet için beklemem gerekiyor biraz daha
fairytale_ babyandmomy__ ozelde 20. Haftamda gitmistim devletde 24. Haftada gittim zor randevu aliniyor zaten kadin dogum doktorunun yesil alan acmadi lazimm ondan sonra perinatolojiye aliniyor sabah saat tam 10 da mrsh bakarsaniz kolay bulursunuz randevu
Serife2709 Hayelllerhayatttlar doktora gercekten sinir oldun sadece 10 dakika baktı ultrasonla detaylıca ben biraz daha uzun bakılır diye biliyordum ama yanlış hatırlamıyorsam
Hayelllerhayatttlar Serife2709 özelde neredeyse 1 saat bekmıştı kızımda parmaklarına kadar göztermişti
birhayalinpesinde Hayelllerhayatttlar ben özel hastanede 2 haft once girdim detyliya doktor baya ayrintili bir sekilde gosterdi ve anlatti her seyi cinsiyeti belli olmasina ragmende yuzde yuz kiz diye belirtmisti devlet hastanelerini bilmiyorum
Hayelllerhayatttlar birhayalinpesinde bende kızıöda özelde yaptım çokta güzeldi hersey kaçımcı haftada yaptınız acaba
birhayalinpesinde Hayelllerhayatttlar 21+4 te yaptirdim ben doktorum 23. Haftada daha net gosterir su an belki goremeyebilirz dedi ama net bir şekilde gördüler cok sukur su an 23+4 teyiz
Tubatgn Hastane personeli yani doktor sıkıntılı Ben devlette girdim 30-40 dakika sürdü. Cinsiyeti zaten biliyordum. Teyit edilerek her şeyini bana göstererek anlattı.