Nasıl bi heyecanla detaylıya girdim Allah’a şükğr şuan için bir sorun yok dedi ama 2 hafta sonra gel yine bakacaz dedi ne bebeğimi görebildim ne de doktor cinsiyeti söyledi iyi de detaylıda hersey söylenmez mi anneye ilk kızımda özelde yaptım parmaklarına kadar gördüm şimdi vana diyor görünürde bişey yok ama damak yarığı dudak yarığı sonrasında oluşablir vs bir sürü olumsuz düşünce ikili tarama kesin sonuç vermiyor ki temiz çıkmıştı sonucum daha ultarasona girmeden karından sıvı alalım kesinleşsin diyor valla her türlü bebeğimi kabul edecem dedim zaten imza attırdılar sonra ultrason 15 20 dakka baktılar kednilerince konuşup not girdiler bana da yukarda söylediklerimi söylediler