Zeyzeykr bende ikinci gebelik ilkinde preeklemsi yüzünden erken doğum yaptım şuan 30 haftalık hamileyim ve tekrar yüksek tansiyon ve protein kaçağı var şuan tansiyon ölçüm yapıyorum sürekli 14/9 olunca hastaneye gel dedi inşallah olmaz şuan 13/⅞/9 gibi seyir ediyor yarın kontrolüm var kan sulandırıcı iğne kullanıyorum oksapar