Cihangir09 Hazall03 ilk gebelikte 27. Haftada geçirdim. İkincide ecoprin 150 mg , magnezyum ve omega takviyesiyle şükür sıkıntı yaşamadan doğum oldu şimdi 3. gebeligimi geçiriyorum 35. Haftaya girmek uzereyiz. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz
Yolcu_26 Hazall03 ilk preklemsi geçirdim tam tanı konulamadi ama en çok preklemsiden şüphelendiler 2 . Bebeklik.preklemsi gecirmedim ve hiç bi.ilac.kullanmadim
Birbebekannesi01 Hazall03 hayır iğne hiç kullanmadım gebelik boyunca sadece coraspirin 100mg hergun içiyorum +multivitamin + kan hapı
Hazall03 Birbebekannesi01 bende aynı şekilde kullanıyorum kaç haftaliksiniz şuan teşekkür ederim yanıtınız için 🌸
Cihangir09 Hazall03 her zaman ilk gebelikte olma olasılığı daha fazladır demişti doktorum içiniz rahat olsun ☺️❤️
Cihangir09 Hazall03 tek tavsiyem sürekli korku içinde yaşamayın hamileliğinizin tadını çıkarın 🥲 bir de asprin mutlaka 150 mg olmalı ☺️
Hazall03 Cihangir09 benimkide aslında 150 mg di sonraki gittiğim profesör 100 yazmış yeni onu kullanmaya başladım tekrar arayıp sorarım bugün çok teşekkür ederim tevsiyleeriniz için 🌸
Cihangir09 Hazall03 100 mg pek yeterli gelmiyor ama doktorlar da bu konuda ikiye ayrılıyor o yüzden söyledim ☺️ rica ederim ne demek sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
Cihangir09 Hazall03 100 mg pek yeterli gelmiyor ama doktorlar da bu konuda ikiye ayrılıyor o yüzden söyledim ☺️ rica ederim ne demek sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
Zeyzeykr Yolcu_26 bende de şuan gébelik zehirlenmesinde şüpheleniyolar tansiyonum yüksek siz ne yaptınız acaba, nasıl geçirdiniz hamileliği,bebeğinize bişey oldumu.