Glsm-ktl1 kubraa9 ay o konuda bende tam net değilim ya bilmiyorum ne almam gerekiyor kaç tane almam lazım uyurken ne giydirmem lazım 🤔🤔
kubraa9 Glsm-ktl1 al benden de o kadar.. çok çabuk büyüyor fazla eşya alma diyorlar ; kapsül dolap konsepti yapayım diyorum hani giydirebileceğim sayıda alayım edeyim diyorum ama düşündüklerimle kalıyorum 🫠🫠🫠
kubraa9 Glsm-ktl1 hatta o kadar kapsül ki eşime şey dedim geçen 6-9 ay falan almaya gerek yok kilosuna göre gider alırız 😂
Newmomdml aysegulpolat121 ben cabin bebek arabalarindan aldim trendyolda diamond baby diye. Icine bebek arabasi minderide aldim dogumundan itibaren kullanilabiliyormus. Travel sistemi hic bir cocugu olan arkadasim onermedi
Deringrgl aysegulpolat121 bende park beşik düşünüyorum. Bir kaç takım aldım biberon emzik göğüs pompası bir kaç bir şey daha kaç haftalıksınız acaba
kubraa9 Glsm-ktl1 bizim de 28 Mart ama kız çocukları haftayı tamamlamaz erken gelir diyen de var 😅 haftasını sonuna kadar kullanan kız çocukları da var bilemiyorum artık ne zaman gelmek ister
Glsm-ktl1 kubraa9 Rabbim hayırlı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ama zamanında gelsinler 🤲
Glsm-ktl1 kubraa9 merhaba canım yatağımız ve ana kucağımız kaldı yavaş yavaş hallediyoruz bu ay bunları halledip hediyeliklere geçmek istiyorum 30. Haftadan sonra sadece doğumu beklemek istiyorum😍😍
kubraa9 Glsm-ktl1 ben daha 12 haftalıkken indirime girdi diye park yatak almıştım , ana kucağı da Babyjörn muadili bir şeyler bakıyorum hala 🥹 kıyafetleri tamamlamaya çalışıyorum yavaş yavaş işte
Glsm-ktl1 kubraa9 benim ilk kürtaj olunca ben bi şeyler almaktan çekinmiştim biraz alışverişe geç başladım ama siz çok iyi yapmışsınız kıyafet bende aynı beğendiğim bi kaç bi şey aldım ama toplu alışveriş yapmam lazım he bide kendi alışverişime hiç başlamadım🥴🥴
kubraa9 Glsm-ktl1 ona ben de başlamadım 23.haftadayız ama hala kendi kıyafetlerim oluyor diye geziniyordum ortalıkta artık pantolonlar kapanmamaya başladı 😅 pijama , hastane odası çekimi için bir şeyler hiç bakamadım daha. Bebişi de az öz şeyler aldım valla
Glsm-ktl1 kubraa9 benim kıyafetler oluyor diye bende hiç almıyorum inşallah doğuma kadarda olurlar bu arada hangi şehirdesiniz