busra05_ 1Anneadayiiii bende 13+4’üm benımde ara ara oluyo bazen sag taraf bazen sol normaldır hayatım aynen. Kanama olmadıgı sürece çok şükür dikkat edıp dınlenınce gecıyor🙏🏻🌸
1Anneadayiiii busra05_ benim hep sağ tarafta ağrı oluyo minnoşum sağ tarafta çünkü 🤭 sanırsam ki ondan hep sağ tarafımda oluyo🫣
1Anneadayiiii minik_711 evet haklısın canım kontrol günü gelmiyo sanki bi an önce gelse de görsek diye
Annelikmghb Ahsnmhmt evet hala bende var 34 haftadayim bazen geçiyor bazen oluyor ama ağır isler yapma kanama lekelenme olabilir bebis yerlesmeye çalışıyor ama cok rahatsizsaniz doktora görünün
Ahsnmhmt Annelikmghb yarın kontrolüm var 9 haftalığım. Arada oluyordu ama bugün biraz daha şiddetli olunca bir korktum açıkçası ama şuan daha iyiyim hafifledi
Pln_Linaaaa minik_711 merak etmeyin gebeliginizin daha ilk aylarinda bebek rahime yerleştiği için böyle ağrıların olması normal yine de şiddetlenir de doktora gitmenizi tavsiye ederim
1Anneadayiiii busra05_ bilmiyorum canım daha öğrenmedim cumartesi kontrolüm var cinsiyeti de öğreniriz artık demişti doktorum bakalım 😍
pnar-123 minik_711 adet sancısı gibi sancı olur normal o rahmin büyüdüğü için oluyor o bende uzun zaman çekmiştim ağrıları sonradan geçiyor ama korkulacak birşey yok canım