minik_711 sürekli olarak aylık çağırılmayacaksınız şimdi siz gittiğinizde ikili tarama için kan alıp değerlerine bakacaklar oda 1 haftada falan çıkar yine gidersiniz yine görürsünüz bebeğinizi yani aslında siz ne zaman bebeğinizi görmek isterseniz gidebilirsiniz bunda bir sorun yok onlar sadece test için zaman veriyorlar size. Hani bir ay sonra gelebilirsin testi o zaman yapacağız gibisinden.