Kızlar asla anlamıyorum hamilelik sevincimi yaşayamadım bile daha şu doktorların stresinden herhangi bir doktor seçimim henuz yoktu doktor araştırırken de birkaç doktora tabii ki yazdım vs vs.
Bir önceki forumlarda da göreniniz vardır beni. Stresimi anlayacağınızı umuyorum.
16 ekim regl tarihim.
12 kasımda 4 gün varken reglime hamile olduğumu öğrendim beta hcg 29.13dü
14 kasımda yani 2 gün sonra tekrarladım 83,78di
16 kasımda yapamadım
18 kasım yani 4 hün sonra tekrarladım 285,60dı
Doktora sorduğumda %66 lık artış kabul edilebilir gayet normal dedi ama benim anlamadığım şu ben şu an 5 haftalığım tam bugün oldum. Bugün de beta hcg vericem 400lerde olması gerekiyor sanırım değerimin bugün ama 5 hafta için düşük beta olmuyor mu bu?