Mejsa Oksuruksurubu çocuklar için ilerde biraz saçma olacak bizim dönemde Rumeysa çoktu mesela kesin sınıfımda en az 2-3 tane olurdu şimdi koloni gibi olacaklar bir sınıf alya duru inci falan 😅
Melike1526LM Kızımın adı Lilya 🤍 insanlar duyduklarında çok beğeniyorlar 😊 bende görür görmez karar vermiştim çok seviyorum 😍
Rusapolat Elaa12 ben kendi adımı önerebilirim 😂 adaşım da yok. “Rüşa”Farsçada güler yüzlü insan demek. Ve gerçekten adımın hakkını verdiğimi herkes söylüyor 😂
Asiyeozgur 4 yaşında bi kızım var Amine Duru. Kızıma 36 haftalik hamileyim Eslem Ela koyucaz inşallah. Biraz zor oldu ama içimize sindi