Mejsa Önerim yok ama duyulmamış diye söylenen isimlerin hepsi postların altında var 😅 üç kişiden ikisi zaten böyle isimler koyuyor artık ayşe fatma bizim çocukların büyüme çağında daha nadir kalacak
Mavi1638- Eski isimleri koysak daha iyi bence cunki yeni isimler daha cok kulniliyo bir kac yila eskiler daha az konulmus farkli olucak😂😂