Cxwt Tansiyonum 112/100 cikti. Saglik ocagindaki hemsire çok yüksek 1 hafta takibe almamız lazım bir sıkıntı var dedi. İçime dert oldu. 27 haftalık hamileyim,sabah açlık tokluk kan şekeri 3 tüp de kan vermiştim ondan mı böyle cikti acaba anlamıyorum 🥺
smyms Cxwt tansiyonunuz 11 e 10 Buyuk 11 küçük 10 Küçük yükselmiş bas ağrısı vs var mi bende oluyordu. Benim ki de kucuk dusuyordu aile hekimim bol su içmemi söylemişti.gecmis olsun
Rabiamina Cxwt tansiyon aleti varsa her gün ölç baş ağrın olduğunda hatta ölç. Benim de bir kere yüksek çıktı devamlı ölçüyorum artık. Bacağına bastır ödem var mı tuzlu yeme
ilaydaelcinn_1 Beybiimom 17 haftalıkken gebe izlem için çağırdılar tansiyonumu ölçüp 9/6 dediler. Hiç anlamam iyi mi dedim, sıkıntı yok dediler. Şimdi benim sonuç post sahibi hanımefendinin sonucundan büyük mü oluyor küçük mü oluyor anlamadım? 🥲💗👐🏻
Beybiimom Cxwt stres yapar genellikle dikkat et canım evde yapabileceğin tek şey stresten uzak durmak olacak gebelikte her hangi bir öneride bulunamam ama sarımsak ve limon yüksek tansiyonun birebir ilacı. Bol bol su tüketip idrara çıkman lazım birde çok tempolu olmayacak şekilde hareket yürüyüş yapman lazım çok dikkat et geçmiş olsun 🌸
Cxwt smyms anladım dün tetanoz 2.doz olmuştum kolum da çok ağrı vardı ondan mı oldu acaba bilemiyorum çok teşekkür ederim 🙏🏻
Ebruaselliya Aynen o yuzden olabilir 4 gün önce bende vuruldum diger gun gittim tansiyonum çıkmıştı doktor ağrıdan olabilir dedi dün gittim düşmüştü 😊
Cxwt smyms sabah açlık kan şekeri vermiştim geceden beri su içmemiştim aç olmam gerekiyordu sonradan da çok su içemedim belki de o yüzden 🙏🏻çok teşekkür ederim
Ebruaselliya Cxwt rica ederim geçmiş olsun canım sen dert etme içine..2 gün sonra yada yarın tekrar baktır ağrın dinince düşecektir…🙏🙏🫠