M-g2118 merhaba bende Ataşehir avicenna da Mustafa Türkmen’e gidiyorum çok memnunum takibinden,kibarlığından tamamen sizin fikirlerinize önem veren bir doktor ve istediğiniz an ulaşabiliyorsunuz akşam 10 kadar hastane de randevu sorunum hiç olmuyor istediğim an gidebiliyorum tavsiye ederim