Dkyckbraaa-1 kasımda evlenmiştim nisanda hamile kaldım en başından belli istiyoduk martta doktora gittim testler yaptık vitaminlerim eksikti vitamin takviyesi yaptık folik asit kullandım çok şükür şuan 32 haftalık hamileyim birde doktorum ozmn gebelik planlarken mutlaka doktora gözükmek lazım hamile kaldığınızda bazı şeylerin tedavisini yapamıyoruz kontrol olmadan gebe kalmayın demişti