Merhabalar kızlar 5 aylık evliyim, korunmadan ilişki yaşadık 3 aydır da ovulasyon testi kullanıyorum bütün pik günlerini değerlendirdim. Eşim bebek istiyor. Stres yapmıyorum, sakinim. Doktora mı gitmeliyiz ne yapmalıyız çok bilgim yok öneride bulunur musunuz ?🙏🥹