Çünkü benim kimyasal gebelikte regl den bir gğn önce yapmıştım pozitifti sonraki gün regl oldum.test yapmaya devam ettim yaklaşık 10 gün içinde tamamen negatife dönmüştü her gün biraz daha silikleşerek.ama işte siz de test yapmış mıydınız öncesinde gerçi siz henüz regl olmamışsınız.sizin yeni döllenmiş olabilir ümit vermek gibi olmasın test bozuk değilse iki gğnde bşr yapmaya devam edin koyulaşmaya başlarsa betanız yükseliyor demek olur ve kanda da pozitif çıkar 🌸