Sennu sizlerin yazdıklarını okudukça iyice stres oldum biz daha 12. Haftayız fetal dna sonucunu bekliyoruz teyzoşları. Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🌺
Galiba ikiz gebeliklerin çoğunda erken doğum riski var bana da doktorum en başında olasılık olarak söylemişti.