Esraesilazeynep Oğlum olsaydı kesinlikle Yusuf istiyordum . Duyduğum da bile psikolojikmen bana rahatlık veriyor 😂
Hanniballl Hezer Kerem adı güzel bence 🤗 Cihangir deyince Hürremin oglu geliyor aklima icim isinmiyor o isme.. Ben Koray ismini tercih ettim bebeğime.. Barış, Meriç, Aren, Yiğit isimleride güzel
Hezer Hanniballl hürremin oğlu olunca tam tersi bana da ayrı bi çekici geliyor 😀 Süleyman’ın o Cihangir deyişi şehzade cihangirrr muhteşem 😀😀
Esraesilazeynep Hezer 39.haftamdayım ismimiz de Zeynep 😂 erkek olsaydı da Yusuf olacaktı . Tevafuka bak
Hezer Esraesilazeynep aa zevklerimiz çok benziyor mesela ben hep oğlum olursa Yusuf diyordum sonradan bu isimler eklendi ama kızımda hiç kafam karışmamıştı
Hanniballl Hezer Öyle dusununce güzel 🤗 ama Cihangir sultan hastaydı ya bu yüzden kıyamıyorum gercekten yoksa güzel isim Kerem sıradan geliyor olabilir